EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Workshop - Overtuigingskracht: argumenteren en overtuigend communiceren

Jij weet véél over je product. En die kennis deel je graag met je klanten. Toch merk je dat je hen niet altijd overtuigt. En als je voelt dat ze afhaken, blijf je met argumenten goochelen. Tot de klant toehapt, denk je. Maar weet jij op dat moment wat nu eigenlijk het echte voordeel voor hem is? En maak je dat duidelijk? Leer in deze workshop hoe je producteigenschappen giet in een voordelenjasje dat je klant wil aantrekken.  
  • Training type

    Workshop

  • Duration of training

    0.5 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    WS1488N

What do you learn?

  • Je achterhaalt de leefwereld van je klant door echt te luisteren.
  • Je vertaalt producteigenschappen in voordelen.
  • Je stemt de voordelen van je product af op de specifieke noden van je klant.

Target group

Je bent commercieel medewerker, accountmanager of verkoper. En je wilt klanten nóg beter overtuigen om je product te kopen. 

Overview of the programme

Logisch en helder argumenteren:
  • geloof in je standpunt
  • gebruik duidelijke argumenten om je standpunt te onderbouwen
  • verplaats je in de klant
  • toon begrip voor de mening van de klant
     
De leefwereld van de klant begrijpen:
  • belicht je mening vanuit verschillende perspectieven
  • benoem de specifieke voordelen voor de klant
  • weerleg klantbezwaren door een doorgedreven analyse ervan