EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Tips and tricks: hoe zorgt u voor gemotiveerde huishoudhulpen?

Als consulent speel jij een cruciale rol voor je bedrijf, want het is jouw taak om huishoudhulpen te motiveren en klanten tevreden te houden. Jammer genoeg lukt dat niet altijd, bijvoorbeeld omdat een van de huishoudhulpen zich niet top voelt binnen het bedrijf. Hoe reageer je daar dan op? En hoe zorg je ervoor dat je ook de andere huishoudhulpen optimaal blijft ondersteunen? Schrijf je in voor deze opleiding en ontdek enkele tips over gemotiveerd werken.

Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    1650N

What do you learn?

  • Je weet wat jou en je huishoudhulpen motiveert.
  • Je kent verschillende methodieken rond motiveren en coachen en past die toe tijdens gesprekken met je huishoudhulpen.

Ben je gebeten om te leren? Dan zijn deze opleidingen ook interessant:
  • 'Dynamisch motiveren van jezelf en je huishoudhulp’
  • 'Je huishoudhulpen coachend leiden, ook op afstand’
  • ‘Moeilijke gesprekken met huishoudhulpen’
  • ‘Selectie en rekrutering van huishoudhulpen’
  • ‘Sociale wetgeving’

Target group

Je bent consulent, leidinggevende of zaakvoerder in de dienstenchequesector.

In het kader van het werkbaarheidsfonds werkt Cevora samen met Vorm DC. Daardoor kunnen ook bedienden van zowel PC 200 als PC 337 deze opleiding gratis volgen.

Ben je zaakvoerder en valt je bedrijf onder PC 200? Dan kan je deelnemen onder twee voorwaarden:

  • Je bedrijf heeft zijn opleidingsplan laten registreren bij het Sociaal Fonds.
  • Er volgt ook minimaal één bediende een opleiding bij Cevora. Dat hoeft niet noodzakelijk deze opleiding te zijn.

Overview of the programme

Grote uitdagingen voor consulenten in de dienstenchequesector:
  • absenteïsme
  • retentie
  • binding met het bedrijf
  • relatie met de klant
  • geschikte kandidaten
 
Workshop in doorschuifsysteem:
  • de ideale consulent, huishoudhulp en klant
  • stellingenspel
  • innerlijk leiderschap
 
Motivatie voor huishoudhulpen en consulenten
 
Feedback geven:
  • inleiding in verbindende communicatie
  • motiverende gesprekken