EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Telefoon: actieve ondersteuning in de verkoopcyclus - module 2A/2: prospectie

Topverkopers werken proactief. Ze leggen hun bestaande klanten in de watten én speuren ondertussen naar interessante prospects. Hebben ze een potentiële klant gevonden? Dan grijpen ze meteen naar de telefoon en overtuigen de prospect om met hun bedrijf in zee te gaan. Leer jij graag hoe je prospects selecteert en hen vervolgens – tijdens een telefoongesprek – tot klant maakt? Dan komt deze opleiding op het juiste moment!
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    099N2

What do you learn?


  • Je bekijkt prospects met een kritisch oog. En je selecteert de kandidaten die voor jouw bedrijf het meest interessant zijn.
  • Je leidt de telefoongesprekken in goede banen. Je speelt vlot in op tegenargumenten en weerstand en haalt er zelfs voordeel uit.
  • Je prospects worden trouwe klanten. Dankzij jouw topservice.  
Heb je een offerte binnengerijfd en leer je nu graag hoe je de klant overtuigt om effectief een bestelling te plaatsen? Schrijf je dan in voor deze opleiding:

Target group

Je bent commercieel bediende op de binnendienst of verkoper op de buitendienst van je bedrijf. 

Required prior knowledge

Je hebt deze opleiding gevolgd:
  • 'Telefoon: actieve ondersteuning in de verkoopcyclus – module 1/2: basistechnieken’
 

Overview of the programme

  • telefonische prospectie
  • prospects screenen
  • topafspraken regelen
  • voordeel halen uit weerstand
  • telefonistes en secretaresses over de streep trekken
  • belschema’s opstellen