EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Receptionist met commerciële feeling

Als receptionist ben je van alle markten thuis. Zo ontvang je niet alleen bezoekers, maar sta je ook in voor administratieve taken. Bovendien moeten onthaalmedewerkers ook sterke  communicatieve en commerciële skills hebben. Dat maakt deze job boeiend en gevarieerd. Wil jij graag het eerste aanspreekpunt van een bedrijf zijn? Dan is deze opleiding jou op het lijf geschreven! 
 
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Standard Internship

  • Duration of training

    4 months

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    A.N.01.08

What do you learn?


  Dit prijkt na de opleiding op je cv:
  • Moderne communicatie- en bedrijfssoftware zoals crm-systemen, Office 365 en social media hebben voor jou geen geheimen.
  • Telefoon of onthaal? Als aanspreekpunt ben jij assertief, communicatief én discreet.
  • Je bent een kei in verkoop- en onderhandelingstechnieken.
  • Je luistert naar klachten en geeft ze door aan de betrokken personen.
  • Je verstaat, spreekt en schrijft vlot Frans en Engels.
     
De opleiding wordt georganiseerd samen met en is erkend door de VDAB.

Target group

Je bent op zoek naar werk.

Required prior knowledge

Je hebt een hoger secundair diploma of enkele jaren relevante werkervaring en hebt goede noties van Frans en Engels.

Overview of the programme

  • telefoontechnieken
  • onthaaltechnieken
  • klachtenbehandeling
  • verkoop- en onderhandelingstechnieken
  • assertiviteitstraining
  • social media
  • digitale transformaties
  • kennismaking met crm-systemen
  • Frans en Engels
  • Office 365-communicatietools
  • sollicitatietraining
  • stage
     
Na een bedrijfsstage van zes weken ben jij een gewilde receptionist. Bovendien begeleidt een trajectleider je gedurende het hele leerparcours.