EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Online cursus Customer journey mapping

Hoe onderscheid je je van concurrenten? Hoe zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen? Door het bieden van de beste klantbeleving! Met het in kaart brengen van een customer journey weet je waar je winst kunt behalen. Maar hoe pak je dat aan? In deze online cursus ga je aan de slag met je eigen customer journey op basis van de 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping van MilkyMap.

Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    E-learning

  • Duration of training

    0.2 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL1739N

What do you learn?

Dit is een online cursus van Frankwatching.com, een Nederlands platform voor marketing, communicatie, social media en tech. Hoe snel krijg ik mijn login? Je login krijg je tussen de twee à drie dagen na inschrijving toegestuurd.

Target group

Iedereen die betrokken is bij het verbeteren van klantbeleving.

Required prior knowledge

Geen vereiste voorkennis nodig.

Overview of the programme

  • Voorbereiden, organiseren en realiseren van customer journey-trajecten in een organisatie & wie je daarbij betrekt
  • Klantinzichten verzamelen
  • Bestaande klantreizen definiëren, in kaart brengen en optimaliseren van touchpoints
  • Voorbeelden van klantreizen van andere bedrijven
  • Customer Journey Mapping: episodes, touchpoints & klantemoties
  • Voorbeelden van klantreizen