EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Klantgerichtheid: hoe begin ik eraan?

Je wil je organisatie meer klantgericht maken. Maar hoe begin je daaraan? Heel concreet? Welke stappen zet je eerst? Hoe zorg je ervoor dat je klanten een sterke en consistente experience krijgen? Hoe krijg je je collega’s mee? En voor welke valkuilen kijk je best uit?

Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    1740N

What do you learn?

Deze opleiding zet je op weg om je organisatie meer klantgericht te maken - op een efficiënte manier.

Target group

Iedereen die wil inzetten op klantgerichtheid, maar niet goed weet hoe eraan te beginnen. En iedereen die er reeds mee van start is gegaan, maar nog onvoldoende tastbaar resultaat ziet.

Overview of the programme

  • Waarom je beter niet alles doet wat je klanten vragen.
  • Hoe je de behoeften van je klanten analyseert.
  • Hoe je een klantervaring ontwerpt. En welke instrumenten je daarvoor gebruikt.
  • Hoe je ervoor zorgt dan je klanten het verschil opmerken (tussen vroeger en nu, tussen jou en je concurrenten)
  • Hoe je klantgerichtheid rendabel maakt. 
  • Hoe je je organisatie mobiliseert.
  • Welke KPI’s je gebruikt - en welke beter niet.
  • Hoe je feedback van klanten en medewerkers verzamelt.  En hoe je die opvolgt.