EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Heet uw klant hartelijk welkom in de autosector

  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    077N

What do you learn?

Een wagen verkopen is één zaak, maar die klant omtoveren in een trouwe klant is een ander paar mouwen. In iedere garage is de medewerker aan de receptie de sleutelfiguur in het noodzakelijke proces van klantenbinding. Deze opleiding maakt van uw receptionist een echte topper.
Het verbeteren van het onthaal en bijstaan van de klant in al zijn vragen vormen de spil van dit opleidingspakket.

Target group

Receptionist, medewerker after sales

Overview of the programme

De verschillende modules hieronder kunnen naar eigen keuze gecombineerd worden om een opleidingstraject aangepast aan uw behoeften te ontwikkelen. De duurtijd van een traject wordt bepaald in functie van de gekozen modules. Elke module kan uitgebreid worden met een één of meerdere oefenmodules van ½ dag om u ervan te verzekeren dat uw medewerkers zich het geleerde effectief hebben kunnen eigen maken.

Beschikbare modules:
  • Een klant onthalen? Dat doe ik zo!                                                                                    
  • Wie is mijn klant eigenlijk?                                                                                                   
  • De perfecte manier om klanten telefonisch te woord te staan                                   
  • Ik weet dat de klant wil want ik stelde de juiste vragen                                                
  • Een trouwe klant. Wat is dat?                                                                                             
  • Ook de factuur moet verkocht worden                                                                            
  • Een klacht is een opportuniteit                                                                                           
  • Ik merk het als de klant wil kopen                                                                                      
  • Mijn tijd en ik                                                                                                                          
  • De receptie: het hectische epicentrum van de garage                                                  
  • Waarborg, garantie en wettelijke bepalingen                                                                 
  • Tijd voor praktijk