EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Design thinking in sales

Jouw bedrijf is beter dan de concurrentie, maar hoe overtuig je je klanten daarvan? Maak werk van steengoede waardeproposities en verdiep je dan in design thinking, een creatieve methode waarbij menselijke behoeftes centraal staan.  
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    1569N

What do you learn?

  • Je past design thinking toe om je van concurrenten te onderscheiden en waardeproposities te formuleren. 
  Je docent is Régis Lemmens, oprichter van The Co-Creator (voorheen: Sales Cubes). Hij is professor sales en salesmanagement en als docent verbonden aan onder andere de Antwerp Management School, de Solvay Brussels School, TIAS (Nederland) en Cranfield School of Management (Verenigd Koninkrijk).

Target group

Je bent verkoper, account- of salesmanager. 

Overview of the programme

Design thinking:
  • je positionering
  • de verschillende fases van een klantenrelatie
  • het koopgedrag van je klant
  Tool 1 – stakeholderanalyse:
  • de stakeholders in je ecosysteem
  • de waarde van alle stakeholders
  Tool 2 – customer jobs to be done:
  • de doelstellingen van je klanten
  Tool 3 – customer journey mapping:
  • persona’s
  • het volledige proces van je klant
  • jouw toegevoegde waarde
  Tool 4 – value proposition canvas:
  • sterke en zwakke punten van je klant
  • jouw toegevoegde waarde