EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Copywriting: sneller overtuigende bedrijfsteksten schrijven

Je klanten en collega’s hebben het druk druk druk. Wil jij dat ze tijd maken voor je nieuwsbrief, flyer of (direct) mail? Zorg er dan voor dat die steengoed is. Pas de vijf gouden regels van copywriting toe. Grijp je lezer bij de kraag en je hebt in no time respons. Wil je meer weten? Schrijf je in voor de opleiding ‘Copywriting: sneller overtuigende bedrijfsteksten schrijven’. 
   
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    2 days

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    042N

What do you learn?


 
  • Jong of oud? Klant of collega? Jij kiest de stijl die bij je publiek past.
  • Je lezers fietsen door je tekst. Zo vlot schrijf je. 
  • Je vindt het ultieme argument om klanten te overtuigen. 
 

Target group

Je wilt teksten schrijven die overtuigen en inspireren. Zodat klanten meteen naar de telefoon grijpen voor jullie nieuwste product. Of je collega’s de interne nieuwsbrieven van a tot z verslinden. 

Required prior knowledge

Je hebt een goede basiskennis van het Nederlands. Bereid je je graag tot in de puntjes voor? Stuur dan voor de start van de opleiding een van je bedrijfsteksten door naar info@schrijftrainer.be.   

Overview of the programme

Dag 1 - de vijf basisprincipes van copywriting:
  • focus op je doelgroep
  • maximale leesopbrengst
  • minimale leesinvestering
  • hapklare teksten
  • originele presentatie
     

Op basis van die vijf basisprincipes schrijf je thuis een nieuwe tekst. Je stuurt hem voor de start van de tweede opleidingsdag door naar de docent.

Dag 2 – analyse van je tekst:
  • schrijfrendement 
  • overtuigingskracht