EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Communicatietips met een knipoog - ICT sector

Je geeft een duidelijke uitleg aan je klant of collega … denk je. Ze kijken je wat vreemd aan en begrijpen er niets van. Dat frustreert je, waarom verstaan ze je niet? Als IT-specialist besef je soms niet dat je een heel andere taal spreekt dan een leek. Gooi die misverstanden en stress overboord en leer echt praten met niet-IT’ers. Je ontvangt tien weken lang een e-mail met theorie, tips en tricks die helpen om de communicatie tussen jou en je klant of collega te verbeteren.
 
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    E-learning

  • Duration of training

    0.5 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL035N

What do you learn?

  • Je vertaalt IT-taal naar gewone mensentaal. 
  • Door je charme en geduld ben je het aanspreekpunt voor klanten en collega’s.
  • Een klant met stress? Je stelt hem gerust met duidelijke instructies.

Target group

Je bent een IT’er en wilt je klanten duidelijk te woord staan.

Overview of the programme

  • charme, intonatie en andere hulpmiddelen gebruiken
  • geduldig zijn
  • aangepaste instructies geven aan de klant
  • een gestresseerde klant te woord staan
  • in gesprek met de interne technieker
  • een klant overtuigen
  • de taal van de klant spreken
  • de klant respecteren
  • assertieve communicatie